-
22 март 2018 08:32
- 700
- 0
Пазарът на рекламите в САЩ се очаква да генерира приходи от 197 милиарда долара тази година, което е с 5.5% повече от 2017 г., според нова прогноза на Magna. Това е повече в сравнение с предишната оценка на Magna, която прогнозира ръст от 5%.
Прoгнозата също така подобрява ръста от 2,7% през 2017 г., което се отразява на тазгодишните събития, като междинните избори за федерален парламент (435-те депутати в долната камара и една трета от 100-те сенатори) и вота за губернатори в 39 от 50-те щата, зимните олимпийски игри и Световното първенство по футбол. Освен това, Magna прогнозира, че продажбите на реклами ще нараснат с 3,7%. Това е малко по-бавно от увеличението от 4,5%, наблюдавано през 2017 г.
Дигиталната реклама се разраства с по-бърз темп, отколкото прогнозира по-рано Magna, като се очаква тя да контролира половината от парите за реклама през 2018 г.
Дигиталните рекламни формати се очаква да донесат 50% от общите продажби тази година, което е с една година по-рано от очаквано, според Magna. Продажбите им се очаква да нараснат с 14% тази година до 97 млрд. долара, като почти 60% от тях идват от мобилна реклама.
Приходите от реклама от традиционните медии като телевизия, печат и радио продължават да спадат. Традиционните приходи от офлайн реклами се очаква да се свият с 5% до 96 млрд. долара. При националните телевизии се очаква да останат без промяна, при местните телевизии те ще се увеличат с 10%, при печата ще спаднат с 18% и при радиата ще паднат с 4%, според Magna.
През 2017 г. цифровата реклама е нараснала с 18%, докато традиционните продажби на офлайн реклами са намалели с близо 5%.
Рекламните банери намаляват
Почти всеки дигитален формат отбеляза ръст през миналата година, освен статичните рекламни банери, които се свиха с 9% заради програмите за блокиране на реклами, по-ниската инвентаризация и замразяването на цените на рекламите. Дигиталният растеж беше изцяло концентриран върху мобилните реклами, които нараснаха с 40% до 48 млрд. долара. Приходите от дисплей рекламата се понижиха с 2%.
Телевизионната реклама отбеляза 2.2% спад през 2017 г. Телевизионните компании успяха да намалят част от спада в традиционните продажби на реклами, като се възползваха от цифровите си платформи, 1,7 милиарда долара от които идват от Hulu. Но това все още не e достатъчно, за да компенсира спада в традиционните продажби на телевизионни реклами.
Последвайте канала на
Свързани новини
Ливърпул остана далеч от обрат, Аталанта е на полуфиналите
Рома зашемети Милан с ранни голове и го изхвърли от ЛЕ, макар и с човек по-малко
Байер се измъкна в Лондон, запазвайки рекордната си серия и мечтите си за требъл
Продължения, дузпи и оспорвани мачове до последния сигнал в четвъртфиналите от ЛК
Сериозни глоби за ЦСКА - София и Ботев (Пд), БФС прибра над 18 000 лева от вчерашния мач
Отборите с аванс от първия мач продължиха напред в Лига Европа
Коментари 0
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
Румен Христов: Имаме опасения към служебния външен министър
18 април 202419:44
Атанас Зафиров (БСП): Главчев ще бъде изцяло под контрола на ГЕРБ
18 април 202420:17
Експерт към ЕК: От чакане по границите за 1 година България губи 303 милиона лева в бюджета
18 април 202418:51
Водещите новини! Петя Банкова и Стефан Димитров остават в ареста. Еврокомисар: България е готова за сухопътен Шенген (и още…)
18 април 202419:15
Деца от Пловдив са с коклюш, тийнейджър от Първомай - с марсилска треска
18 април 202419:26
Хипермаркетите в Одрин обявиха супер промоции
18 април 202421:07
Арест в Полша по подозрения в заговор за атентат срещу Зеленски
18 април 202422:39
Иран: При нападението срещу Израел използвахме по-стари и по-слаби оръжия
18 април 202420:50
Кости на гигантско животно изплуваха на плаж
18 април 202421:29