Isobar предвижда 2018-та да бъде годината на "Augmented Humanity" (Разширената човешка реа

  • 05 декември 2017 17:07

  • 1419
  • 0
Isobar предвижда 2018-та да бъде годината на "Augmented Humanity" (Разширената човешка реа
©

Дигиталната агенция Isobar, част от глобалната комуникационна група Dentsu Aegis Network, представи новия си доклад за тенденциите, които ще задвижват развитието на индустрията през 2018 г. Докладът изследва пет ключови тенденции около пресечната точка на технологиите и човечеството.

Според прогнозата на Isobar, 2018-та ще бъде годината на „Augmented Humanity“ (Разширената човешка реалност), където технологията подобрява и оразмерява повечето от качествата на хората. Технологичните интерфейси ще станат по-естествени и интуитивни, технологията ще автоматизира повтарящи се задачи, което ще освободи време за повече творчество и развитие на уменията, а изкуственият интелект ще направи крачка напред към емоционалната интелигентност.

Isobar откроява пет ключови тенденции, които ще определят начина по който технологиите ще влияят и подхранват едни от най-човешките ни качества - способността да се разпознаваме, доверието ни едни към друг, умението за адаптация към променящите се обстоятелства и силата да създаваме истинско творчество.

Тенденциите на 2018, които дефинират пресечната точка на технологиите и човечеството са:

- „Body Talk” (Езикът на тялото), която развива човешкото тяло като интерфейс – нашите очи и уши започват да заменят докосването и използването на пръсти за интеракция с устройствата ни;

- „Powered by People“ (От хората – за хората) – тази тенденция онагледява преминаването ни от клиентски ориентирано съзнание към съзнание, което поставя на първо място общността, защото технологиите (и особено социалните мрежи) наложиха и натовариха с още по-голям смисъл икономиката на споделянето;

- „The Economy For Me” (Икономика за мен) – тенденцията насочва към силата на изкуствения интелект да осигурява още по-високо ниво на персонализация на продуктите, услугите, местата и дори цените, които ни интересуват;

- „The Ethical Algorithm“ (Етичния алгоритъм) разглежда технологията като силата, с която се създава добро, защото следва да си зададем въпроса дали в света на фалшивите новини и създаването на пристрастни алгоритми има място за морален код;

- „The Makers and the Machines“ (Създателите и Машините) – този тренд изследва изключителната симбиоза между изкуството и технологиите, което позволява да се създават продукции, каквито трудно бихме могли да си представим.

“Изкуственият интелект е нещо уникално, но хората оценяват много повече емоционалната интелигентност. Силата на човешкото съзнание е в съпричастността, която проявяваме един към друг. Това не може да бъде автоматизирано, нито може да бъде възложено на външен изпълнител. Разширената Човешка Реалност (Augmented Humanity) ще използва технологията, за да въздейства в мащаб на всичко, което е добро и мощно в човешките взаимоотношения", обяснява изводите на доклада Джийн Лин, Глобален изпълнителен директор на Isobar.

Докладът посочва, че един ден ще станем свидетели на епохата на анонимни, абсолютно уеднаквени транзакции, които ще внесат временна промяна в нашата еволюция. А с напредването на технологията тя ще става по-човешка, а не обратното.

Всяка тенденция в доклада на Isobar бива описана как оживява днес, как ще се развива в бъдеще и какво означава тя за бизнеса и брандовете в момента. Докладът посочва значението на емоциите във всеки етап на съприкосновение с потребителя и как в тази нова среда въпросът „как работи“ една технология вече няма да е релевантен, за сметка на човешките емоции и стимули, които ще повдигнат в нова светлина въпроса „как се чувства?“

Пълният доклад ‘Augmented Humanity: Isobar Trends Report 2018’ е достъпен тук.

За Isobar:

Isobar е глобална агенция за дигитален маркетинг, предлагаща пълен набор от криейтив и медия услуги, създадени чрез технологиите и задвижвани от целта да предоставят идеи без граници, способни да преобразят бизнеса и брандовете. С над 6 000 дигитални специалисти в над 85 локации на 46 пазара по целия свят, Isobar печели над 350 награди, включително 18 пъти Агенцията на годината през последните три години и 4 пъти Азиатско-тихоокеанските награди за Агенция на годината през последните четири години. Нейни ключови клиенти са adidas, Coca-Cola, Huawei, Google, Enterprise, Kellogg's и P & G. Isobar е част от мрежата на Dentsu Aegis Network, дъщерно дружество на Dentsu Inc.

За Dentsu Aegis Network:

Като част от Dentsu Inc, Dentsu Aegis Network се състои от десет международни агенции: Carat, Dentsu, Dentsu media, iProspect, Isobar, mcgarrybowen, Merkle, MKTG, Posterscope и Vizeum, подкрепени от постоянно развиващите се специализирани компании: Amnet, Amplifi, Data2Decisions, Mitchell Communications (PR) и 360i. Dentsu Aegis Network е иноватор в изграждането на марки за своите клиенти, търсейки най-добрите знания и възможности за медийни, дигитални и криейтив комуникационни услуги. Dentsu Aegis Network предлага отличителна и иновативна гама от продукти и услуги, ръководейки мрежата от своята централа в Лондон. За компанията работят над 35 000 професионалисти в 145 страни в цял свят. www.dentsuaegisnetwork.com

Последвайте канала на

Novini.bg
1419 0

Коментари 0

Добави коментар

Добави коментар

Водещи новини