Българското вино си проправя път в Япония

  • 06 октомври 2017 13:10

  • 2192
  • 1
Българското вино си проправя път в Япония
©

Българското вино все повече се харесва в Япония. Това показаха резултатите от бизнес визитата на японския вносител на вина, компанията Yokohama Wine Collection. Нейният представител, Хидехару Озава, идва за втори път у нас тази година. Той проследи гроздобера в една от най-старите изби в Южна България – „Вила Ямбол“.

Още след първото посещение на г-н Озава в страната през март, стартира износ на вина от портфолиото на българския производител, които днес се радват на голям успех в страната на изгряващото слънце. В момента серията „Вила Ямбол“ присъства в над 500 обекта в Япония. Оценката на Озава за вината на „Вила Ямбол“ е много висока като освен към серията „Вила Ямбол“, той прояви интерес и към най-новата марка KABILE. По време на посещението бяха обсъдени още възможностите за разширяване на предлаганите продукти на „Вила Ямбол“ на Изток, увеличаване на дистрибуцията и на продажбите.

„Мисля че се справихме добре с намирането на коректен партньор, защото вината на избата са с много добро съотношение между цена и качество“, коментира по време на визитата си Озава. „Освен това, в Япония от решаващо значение за продажбите, е дизайнът на етикета. Продуктите на „Вила Ямбол“ са отлично изпълнени в това отношение“, допълни той. Например на етикета на серията KABILE e изобразена древната тракийска богиня Кибела, а самото име на марката идва от античния град Кабиле, важен търговски център, където се е произвеждало вино.

Като основно предимство и причина за Yokohama Collection да избере „Вила Ямбол“ за партньор, Озава изтъква много подходящия за отглеждане на грозде климат в България, както и точния синтез между модерните технологии и древните тракийски традиции във винопроизводството. „Наша бъдеща задача е заедно да изградим силен бранд имидж на „Вила Ямбол“ на японския пазар“, заяви в края на визита си у нас г-н Озава.

Продукцията на „Вила Ямбол“ е добре позната навън, защото избата е от водещите износители на качествени вина в 35 държави от целия свят и на четири континента. Тази година производителят донесе единствения двоен златен медал от Concours Mondial Dе Bruxelles, известен като Световното по вино със своето Villa Yambol Каберне Совиньон Резерва 2014. Именно тази Резерва на „Вила Ямбол“ генерира изключително голям интерес в Япония. „Ние продаваме продукти на много добра цена и с много високо качество както на външен, така и на вътрешен пазар. Отчитаме сериозни ръстове на пазара с марката си Villa Yambol, като почти всяка година удвояваме продажбите. Оптимисти сме и за новата си марка KABILE, която през 2017 г. жъне успехи по международните конкурси. На конкурса в Брюксел участвахме с 4 вина – имаме 3 златни медала, като единият е двоен за Villa Yambol Каберне Совиньон Резерва 2014. Всички тези отличия ни доказват, че сме на правилния път“, коментира изпълнителният директор на „Вила Ямбол“ Красимир Аврамов. „Щастливи сме, че с продуктите си защитаваме имиджа на България като производител на вина на пазар като японския, който е безкомпромисен по отношение на качеството“, споделиха още от “Вила Ямбол“.


 

Последвайте канала на

Novini.bg
2192 1

Свързани новини

Коментари 1

Добави коментар

2017.10.12 | 19:58

1
шляканите ни винпроми , които произвеждат само спирт с есенция....

Добави коментар

Водещи новини