На МКС откриха извънземни микроби

• 26 май 2017 19:43

На МКС откриха извънземни микроби
© Pixabay

Руски специалисти откриха извънземни микроорганизми върху външната повърхност на Международната космическа станция /МКС/. За находката информира „Роскосмос“ в свое официално съобщение. Откритието е дело на учени от водещия отраслов научен институт ЦНИИмаш, пише "Монитор".

„По време на космическия експеримент „Тест“ специалистите установили, че повърхността на МКС може да бъде хранилище на биологичен материал с извънземен произход, а самата станция представлява универсален инструмент за екозобиологични изследвания“, се допълва в съобщението на руската космическа агенция. По данни на експертите, метеоритите и прахът от кометите, които попадат на повърхността на МКС, могат да съдържат в себе си биогенно вещество от други космически тела в естествен вид.

Агенциите припомнят, че през 2010 г. отново в хода на експеримента „Тест“ астронавтите успяха да съберат от станцията 19 проби прах, които бяха донесени за Земята за експертиза. В момента учените изучават тези проби и се опитват да определят съотношението на изотопите на въглерода. Подобни лабораторни експерименти ще помогнат на специалистите да определят наличието на следи от извънземен живот, посочва Рамблер.ру.

Novini.bg

хм

2017.05.29 | 13:38

огромна новина, но никой не го интересува, по-важно е Азис, Фикита и мис силиконки.

2017.05.27 | 12:44