-
28 март 2013 14:04
- 7004
- 4
Загорка даде начало на новата си комуникационна кампания с името „Време е за нещо специално“. Тя стартира с два от поредица телевизионни клипове с различна развръзка, които ще бъдат представени в рамките на годината.
Кампанията е разработена от международната рекламна агенция BBH, а снимките са направени в Буенос Айрес, Аржентина. Режисурата е дело на тандема Аугусто Запиола и Сантяго Митре, носители на редица международни награди в областта на киното и рекламата. В проекта вземат участие 12 актьора и повече от 100 човека снимачен екип, като всички истории са заснети без прекъсване в рамките на 24 часа. Основната сюжетна линия на телевизионните клипове е свързана с двамата приятели, които стават свидетели и участници в неочаквани ситуации, провокирани с отварянето на всяка бутилка Загорка.
Новата комуникационна кампания на Загорка „Време е за нещо специално“ отговаря напълно на прогресивния дух на марката, стремежа към качество и иновативност, които потвърждават лидерските й позиции. През изминалата 2012 г. Загорка отбеляза ръст от 23% в обемите си на продажби, както и увеличение на пазарния си дял (по данни на AC Nielsen). Марката получи признание за високото си качество от международния институт за качество на потребителски продукти Monde Selection, който през юни 2012 присъди златни медали на Загорка и иновацията Zagorka Rezerva.
„Мисията на Загорка винаги е била да добавя вкус към живота на хората в България. Всеки път когато човек отваря Загорка нещо специално се случва. И това не е свързано единствено и само с невероятния, специален вкус на Загорка. Тази рекламна кампания е насочена към всички тези хора в България, които имат нужда от нещо специално в техния живот. Защото е време за нещо специално, нали?“ коментира Румен Колев, маркетинг мениджър на компанията.
Новата кампания на марката ще се развие през годината с поредица от активности, които ще са в духа на концепцията „Време е за нещо специално“ и ще целят да изненадат и провокират потребителите през следващите месеци.
Кратки факти за кампанията:
Новата рекламна комуникация е разработена и осъществена от международната рекламна агенция Bartle Bogle Hegarty London.
Режисурата е дело на Аугусто Запиола и Сантяго Митре, носители на редица международни награди в областта на киното и рекламата – Cannes Golden Lions, Clio, FIAP.
Всички клипове от поредицата са заснети в Буенос Айрес, Аржентина, в рамките на 24 часа.
Последвайте канала на
Свързани новини
Ботев (Враца) 1:0 Етър, червен картон за гостите
Крумовград и Славия кръстосват шпаги в ключов сблъсък
"Контра": Ще има ли интрига за титлата след Реал Мадрид - Барселона
Нагелсман реши да обърне гръб на Байерн и да остане начело на Германия
Ето при какви условия Италия и Германия могат да имат по шест отбора в ШЛ през следващия сезон
Григор Димитров остава в топ 10 поне до 6 май
Коментари 4
Добави2013.05.22 | 12:18
2013.03.29 | 05:53
2013.03.29 | 05:53
Добави коментар
Водещи новини
Стефан Димитров: Оставам външен министър
19 април 202415:53
Митов официално оттегли номинацията си за външен министър и пак захапа Радев: Доказа проруската си ориентация
19 април 202417:22
Освободени са трима заместник-министри
19 април 202417:28
Кирил Петков: Има тайна координация между Борисов, Пеевски и Радев
19 април 202415:35
ГЕРБ с изненадващ ход с доклада за договора с "Боташ"
19 април 202415:37
Ивайло Мирчев за "Боташ": Големите евроатлантически тигри ГЕРБ и ДПС станаха малки тигърчета
19 април 202417:47
Приеха още две бебета с коклюш в болницата в Кюстендил
19 април 202416:01
Първи случай на коклюш в Димитровград
19 април 202417:30
Доналд Туск: До няколко седмици ще се реши изходът от войната в Украйна
19 април 202415:36
2013.11.26 | 15:47