И все пак сексът не продава

  • 19 август 2015 12:51

  • 5061
  • 1
И все пак сексът не продава
©

Ново изследване разобличава мита, че рекламите със сексуална насоченост и елементи на насилие, или появяващи се на канали с подобно съдържание, имат по-голям успех от тези с неутрално съдържание.

Този род реклами и програми на практика разсейват вниманието на зрителите от рекламираните продукти и затова са по-малко ефективни от рекламите с неутрално съдържание, според изследване на Брад Бушман, професор по комуникации и психология в университета в Охайо.

Прочети повече тук:

Последвайте канала на

Novini.bg
5061 1

Свързани новини

Коментари 1

Добави коментар
FM

2015.08.21 | 13:52

1
Сексът не продава, но храни!

Добави коментар

Водещи новини