Техномебел и Светът на мебелите: Кои са важните цели в управлението на бранда

  • 17 април 2015 15:45

  • 1001
  • 0
Техномебел и Светът на мебелите: Кои са важните цели в управлението на бранда
©

Управлението на бранда може да развие или да навреди на бизнеса на една компания. В повечето случаи потребителите купуват името, а не продукта. Ето защо бранд мениджмънтът е от изключително значение за конкурентноспособността на компаниите, а поставянето на цели е първата стъпка за успеха на маркетинговата дейност.

Водещи специалисти в областта на управлението на търговски марки ще начертаят важните цели и маркетингови инструменти за управлението на бранда на 23 април по време на изложенията Техномебел и Светът на мебелите в Интер Експо Център.

Събитието се организира от Браншова камара на дървообработващата и мебелната промишленост, а лектори ще бъдат Йоана Цонева, маркетинг мениджър в ИКЕА, Мая Велянова, мениджър Комуникации и интериорен дизайн в ИКЕА и проф. Диана Иванова, лектор в сферата на маркетинга и управлението в Лесотехнически университет.

„Освен, че е насочен към компаниите в сектора, форумът се стреми да направи връзка между бизнеса и младите специалисти в бранша. Това е поредната крачка да привлечем повече млади и мотивирани хора в бранша и подобрим имиджа на професията", каза изпълнителния директор на БКДМП Елица Ненчева.

Маркетинг за растеж

Форумът цели да запознае компаниите и посетителите с опита и идеите на лекторите, както и какви са последните тенденции за налагане на успешен бранд в България и в света. Йоана Цонева и Мая Велянова ще разкажат как голяма компания като ИКЕА развива своя бранд.

Концепцията на ИКЕА е уникална и тя съществува подкрепена от визията на марката - да създава по-добър живот за още повече хора.
На 23 април Йоана Цонева и Мая Велянова ще споделят кои са крайъгълните камъни на концепцията на ИКЕА и как марката се свързва с нейните потребители.

Визитки
Мая Велянова е мениджър Комуникации и интериорен дизайн в ИКЕА. Започва работа в ИКЕА още през 2010 година и участва в изграждането на магазина. Завършила е Лесотехнически университет специалност МТД и специализация Инженерен дизайн. Освен с интериорен и мебелен дизайн се занимава и с текстилен дизайн. Един от последните проекти, върху който работи и намира за изключително интересен е разработване на къщички за пасищно животновъдство.
Йоана Цонева е Маркетинг мениджър в ИКЕА. Присъединява се към екипа през 2012 г. след 10 годишен професионален път в маркетинг комуникации на телекомуникационни услуги. Завършва УНСС специалност Международен туризъм.
Проф.д.ик.н. Диана Иванова, лектор в Лесотехнически университет по дисциплините: „Маркетинг и цени“; „Търговски мениджмънт“; „Основи на управлението“; „Мениджмънт“ др.

Последвайте канала на

1001 0

Коментари 0

Добави коментар

Добави коментар

Водещи новини