Откриха 100 планети двойници на Земята

• 29 юли 2014 12:07

Откриха 100 планети двойници на Земята

Около 100 планети, двойници на Земята, са открити от американския космически телескоп "Кеплер", разкри сензационно Лента.ру.

На тях има условия за живот и се въртят около свои звезди. Повечето са много по-големи от Земята, но получават същата енергия от своето Слънце, както и ние. Според НАСА има огромна вероятност на тях да тече и вода.

Телескопът "Кеплер" е изследвал обстойно в продължение на 4 години до 2013 година съзвездията Лебед и Лира, като е "проверил" общо 190 000 звезди с въртящите се около тях планети. Така е открил още 3000 нови и неизвестни планети. Някои от тях се въртят около две звезди, досущ като родната планета на Люк Скайуокър - Татуин, от сагата на Джордж Лукас "Междузвездни войни", пише в. "Телеграф".

100 от новооткритите планети са пригодни за живот според първоначалните сведения. Те се намират на разстояние една астрономическа единица от своето светило, както и Земята. Повечето от планетите имат по-малък радиус от този на Нептун, а 87% от тях са по-тежки от него. Нептун е четвърти по големина и трети по маса в Слънчевата система. Той е газов гигант.

Данните, получени от "Кеплер", сочат, че около всяка шеста звезда в нашата галактика се върти суперземя - планета, чиято маса надвишава в пъти тази на нашата планета, но има условия за живот. Според изчисленията на астрономите от НАСА потенциално обитаеми планети може да има дори на 16,3 светлинни години от нас. Точно на такова разстояние от нас със сигурност има поне една суперземя. Тя е открита в началото на тази година и е наречена Gliese 832c. На нейната повърхност най-вероятно има вода. Тя обикаля звездата си 36 дни и масата й е в пъти по-голяма от тази на нашата планета. Звездата й е по-слаба от Слънцето, но планетата получава същото количество енергия, както и Земята.

2015.05.03 | 21:58

Време е да се изселваме, види се тука живот няма да има....в скоро време!!!!!

2015.05.03 | 21:58

Агенциите за недвижими имоти могат да разпродават земя.

2015.05.03 | 21:58

Там има ли питроль...щот янкиту саму такоз обича да лочи?
африканец