Откриха доказателства за съществуването на мултивселената!

• 22 май 2013 19:11

Откриха доказателства за съществуването на мултивселената!

През март 2013 г. физиците космолози направиха най-точната карта на комсическото лъчение, запълващо почти цялото пространство на нашата Вселена. Тогава учените успяха да разкрият много от тайните, отнасящи се до тъмната материя и тъмната енергия, произхода и по-нататъшната съдба на Вселената.

И така, два месеца след обнародването на тези данни космолозите твърдят, че са открили първото доказателство, че нашата Вселена може да е една от многото и че далеч не е единствена, пише "МегаВселена", позовавайки се на vesti.ru.

Преди се смяташе, че космическото микровълново лъчение трябва равномерно да запълва пространството. Но на новата карта се вижда добре, че концентрацията е значително повишена в южната половина. Освен това може да се види и „студено петно”, чието съществуване не може да се обясни с известните закони на физиката.

Лора Мерсини-Хютън, физик теоретик от университета на Северна Каролина, и колегата й Ричард Холман от университета „Карнеги Мелън” са предсказвали подобни аномалии още през 2005 г. Днес, когато Мерсини-Хютън подробно е изучила картата на космическото лъчение, тя е убедена, че хипотезата й за съществуването на безкрайно количество вселени се е потвърдило.

„Тези аномалии са предизвикани от тласъци от страни на съседни вселени, които са оказвали натиск на нашата още в момента на Големия взрив. Аз смятам, че това е първото доказателство за съществуването на мултивселена”, казва изследователката.

Независимо че много учени са скептични към изчисленията на Мерсини-Хютън и нейното обяснение на аномалиите, подобни изводи може да провокират промяна във възгледите на съвременната физика.

Още когато данните от телескопа „Планк” бяха събрани в една карта, Европейската космическа агенция (ESA) съобщи: „Тъй като точността на картата е изключително висока, съществува голяма вероятност учените да открият аномалии, обяснението на които изисква откриването на нови раздели на физиката.”

Но има и такива, които са съгласни с невероятната хипотеза на Мерсини-Хютън. Например физикът теоретик от Кеймбридж Малкълм Пери също смята, че аномалиите в микровълновото космическо лъчение може да са убедително доказателство за множествени вселени.

Джорд Ефтатиу, професор по астрофизика и колега на Пери, казва: „Подобни идеи може днес да изглеждат пълна безсмислица, точно както безумна би изглеждала теорията за Големия взрив преди три столетия. Но по-късно ние получихме доказателства на тази теория и тя напълно е променила всички наши представи за Вселената.”

Skorpi

2016.04.16 | 23:20

Добре че дойдоха Българите на тая планета та живна . Иначе каква пустош е била .!:)
професор

2016.02.21 | 20:42

По-тъпи сте от черната Златка, ейййййй!
x-men

2016.02.21 | 20:42

Ама верно сте кофти материал...това е научна публикация не политическа помия, но с ограничените си мозъчета освен да се плюете друго май не може да измислите. Направо ми се гади като гледам тези коментари. Които иска да научи нещо по темата му предлагам да види някои от сериите на Beyond The Cosmos или Through the Wormhole.
Александър

2016.02.21 | 20:42

Правилно им го каза на МАЛОУМНИЦИТЕ писали коментари тук !

2013.05.23 | 17:38

Божа работа .....

2015.09.07 | 10:06

сдасда........ТИ СИ ТЪП
Skorpi

2015.09.07 | 09:42

Извънземни има , господ нема.! Това е истината бъдете сигурни.!
сдасда

2015.09.07 | 09:41

бог е създал всичко смърт за всички учени да живее дпс
Коперник

2015.09.07 | 09:55

Отдавна е ясно, че има мултивселена както и, че има възможност за разумен живот и на други планети (уравнението на Дрейк), има много теории и косвени доказателства за това, а относно мултивселената давам Пример: Хокинг доказа, че черната дупка засмуква всичко включително светлината и на повърхността на черната дупка има енергия при засмукване, логично е, че на другият край на черната дупка има изхвърляне на енергия и най-вероятно именно там се намира другата вселена прочетете теорията на струните, квантовата механика и др. и ще ви стане поне малко ясно. Всичко, което си мислим не е така, всичко е много по-сложно може да има просто начало, но от тук нататък всичко е адски сложно и просто не сме стигнали до това ниво за да го разберем само времето ще покаже дали ще се развием до там, че да си разширим мирогледа и да погледнем нещата от друг ъгъл без излишен скептицизъм и консерватизъм. Нужно е да прием дори и най-странните и смешни теории, защото всичко е възможно само си представете че се връщате в 17 век и казвате на хората, че един ден техни наследници ще стъпят на луната би им прозвучало невъзможно и смешно, но е факт ;) така, че НЯМА НЕВЪЗМОЖНИ НЕЩА.
ГЛАС НАРОДЕН

2015.09.07 | 09:51

Какво седите и обсъждате тези простотии ? Не виждате ли каква е политическата картина в България в момента ? Не виждате ли бедността и гладните ни деца, че се занимавате с това нещо ? В момента БСП води отчаяна битка да сформира правилното за държавата решение, но биват порязвани при всеки възможен случай, а вие си говорите за вселени ... сляп народ, нищо чудно, че така гласувахте на изборите.

2015.09.07 | 09:53

ОФ ГЛАС НАРОДЕН ТИ СИ ТЪП.......ИМА И ДТУГИ НОВИНИ НЕ САМО ПОЛИТИЧЕСКИ, СКРИЙ СЕ ИЛИ УМРИ ТЪПАК ТАКЪВ

2014.04.12 | 16:03

Ей, комунистче, отивай си гледай комунистите и ни остави! Ей, аман от глупости, не стига че по цял ден ни занимават със мутрите от парламента и политика, че сега и тук! Никой не е длъжен да ти споделя мнението, има други хора и други интереси! Дай да спрем да спортуваме, да ядем, да живеем, защото БСПто това или онова! Ай сиктир вече
Phisics

2015.09.07 | 09:50

Това, което тя казва няма логика.Това не е доказателство.Ние не знаем какво представляват другите вселени, ако има такива.Не знаем как реагират, какво представляват или изобщо какво са.Не може да правим теории върху теория.И Големият взрив не е доказан(да ги поправа).
faafg

2015.09.07 | 09:50

Нищо не разбрах.

2014.04.12 | 16:02

Най-после един мислещ човек.Големия взрив,това е като теорията на Дарвин дефакто пълна простотия.
lilly

2013.05.23 | 19:26

Той е прав за това.
Бай Член

2015.09.07 | 09:49

Бах тия вселени - много вселени, много нещо. Тва да тръгнеш с една сопа и бой, бой у главата и че станат още повече

2015.09.07 | 09:49

АВЕ ЕЙЙЙЙЙЙЙЙЙЙ...........БАЙ ЧЛЕН, КАТО НЕ РАЗБИРАШ,НЕ ТИ Е ИНТЕРЕСНО И СИ ТЪП, НЕ СИ ИЗЛИВАЙ ПОМИЙНАТА ЯМА ТУКА, БЕ БОКЛУК ТАКЪВ. ЩОМ ЗА ТАКАВА ТЕМА СИ ТОЛКОВА ЖЛЪЧЕН, КОЙ ЗНАЙ КАК ТЕ ТЪРПЯТ СЪСЕДИ ИЛИ СЕМЕЙСТВОТО ТИ АКО ВЪОБЩЕ ИМАШ ТАКОВА ОКОЛО ТЕБ ДА ТЕ ТЪРПИ.
бобо

2015.09.07 | 09:42

С наближаването на времето на края и Антихриста подобни ''открития'' ще стават все повече ...краят е близо
ssshhhsss

2015.09.07 | 09:48

АВЕ ЕЙЙЙЙЙЙЙЙЙЙ...........Чочко Златоусти, КАТО НЕ РАЗБИРАШ,НЕ ТИ Е ИНТЕРЕСНО И СИ ТЪП, НЕ СИ ИЗЛИВАЙ ПОМИЙНАТА ЯМА ТУКА, БЕ БОКЛУК ТАКЪВ. ЩОМ ЗА ТАКАВА ТЕМА СИ ТОЛКОВА ЖЛЪЧЕН, КОЙ ЗНАЙ КАК ТЕ ТЪРПЯТ СЪСЕДИ ИЛИ СЕМЕЙСТВОТО ТИ АКО ВЪОБЩЕ ИМАШ ТАКОВА ОКОЛО ТЕБ ДА ТЕ ТЪРПИ.
Чочко Златоусти

2015.09.07 | 09:43

Тва, батенце, космонавта е най-големото зло къде го има. Тва, бате, космонавт ли е - къде го видиш и с един камък у главата докле мърда и после шутове. А, па тва ракета... малиииийййй - направо като некъв талъсъм, баце - огньове ти казвам - чудеса секви. И вътре некви курветини безбожни ти казвам.... не ми се говори...

2015.09.07 | 09:42

По-голяма глупост ня бях чел скоро! Какъв антихрист,какъв край, какви глупости говориш? Какво общо има това?

2015.09.07 | 09:42

Еха, това е супер! Там е истината, в безкрайния космос! Това са безброй галактики, планети, ресурси,мистерии, тайни и най-вероятно други цивилизации!