-
28 март 2013 14:04
- 7004
- 4
Загорка даде начало на новата си комуникационна кампания с името „Време е за нещо специално“. Тя стартира с два от поредица телевизионни клипове с различна развръзка, които ще бъдат представени в рамките на годината.
Кампанията е разработена от международната рекламна агенция BBH, а снимките са направени в Буенос Айрес, Аржентина. Режисурата е дело на тандема Аугусто Запиола и Сантяго Митре, носители на редица международни награди в областта на киното и рекламата. В проекта вземат участие 12 актьора и повече от 100 човека снимачен екип, като всички истории са заснети без прекъсване в рамките на 24 часа. Основната сюжетна линия на телевизионните клипове е свързана с двамата приятели, които стават свидетели и участници в неочаквани ситуации, провокирани с отварянето на всяка бутилка Загорка.
Новата комуникационна кампания на Загорка „Време е за нещо специално“ отговаря напълно на прогресивния дух на марката, стремежа към качество и иновативност, които потвърждават лидерските й позиции. През изминалата 2012 г. Загорка отбеляза ръст от 23% в обемите си на продажби, както и увеличение на пазарния си дял (по данни на AC Nielsen). Марката получи признание за високото си качество от международния институт за качество на потребителски продукти Monde Selection, който през юни 2012 присъди златни медали на Загорка и иновацията Zagorka Rezerva.
„Мисията на Загорка винаги е била да добавя вкус към живота на хората в България. Всеки път когато човек отваря Загорка нещо специално се случва. И това не е свързано единствено и само с невероятния, специален вкус на Загорка. Тази рекламна кампания е насочена към всички тези хора в България, които имат нужда от нещо специално в техния живот. Защото е време за нещо специално, нали?“ коментира Румен Колев, маркетинг мениджър на компанията.
Новата кампания на марката ще се развие през годината с поредица от активности, които ще са в духа на концепцията „Време е за нещо специално“ и ще целят да изненадат и провокират потребителите през следващите месеци.
Кратки факти за кампанията:
Новата рекламна комуникация е разработена и осъществена от международната рекламна агенция Bartle Bogle Hegarty London.
Режисурата е дело на Аугусто Запиола и Сантяго Митре, носители на редица международни награди в областта на киното и рекламата – Cannes Golden Lions, Clio, FIAP.
Всички клипове от поредицата са заснети в Буенос Айрес, Аржентина, в рамките на 24 часа.
Последвайте канала на
Свързани новини
Лудогорец докосва финала след безметежен мач с Хебър и 4 гола
Титлата вече е само мираж за Ливърпул след болезнен провал в дербито с Евертън
Манчестър Юнайтед се нуждаеше от два обрата, за да пречупи най-слабия отбор в Премиър лийг
Драмата в Каталуния продължава: Чави последно е бил убеден да остане
Уникални награди от Спартак Плевен и Черно море само в играта на Sportal.bg!
Георги Иванов се срещна с Александър Чеферин
Коментари 4
Добави2013.05.22 | 12:18
2013.03.29 | 05:53
2013.03.29 | 05:53
Добави коментар
Водещи новини
Дневен ред: Ще бъде ли отстранен Росен Желязков?
25 април 202406:55
От днес до 7 май ЦИК приема документи за регистрация на кандидатски листи за евродепутати
25 април 202406:24
Старт на делото за смъртта на 14-годишното момче на пешеходна пътека в София
25 април 202407:00
Йеменските хуси заявиха, че са атакували американски и израелски кораби
25 април 202406:40
Северна Корея заяви, че санкциите на САЩ са я "направили по-силна"
25 април 202406:47
Блинкън: Вашингтон и Пекин трябва да се справят с различията си "по отговорен начин"
25 април 202406:55
Проучване: Претендентката за президентския пост в Мексико Шейнбаум увеличава преднината си
25 април 202406:32
8 са новите случаи на коронавирус в страната
25 април 202406:10
Ето какво време ни очаква днес
25 април 202405:58
2013.11.26 | 15:47